Friday, October 10, 2008

..::MIMPI NGERI::..

Ada orang. Sedap-sedap cuti. Minggu depan baru masuk kerja.

Aku. Jadi mangsa.

Silap banyak la kalau minggu depan aku nak ambil tahu dah.

Sila bekerja selayaknya dengan gaji dan elaun yang kau dapat.

Dan kau. Yang pergi luluskan cuti tu apahal?

8 comments:

books4sale said...

sabar babe sabar, nanti i naikkan gaji!

kemat said...

aihh...time-time raya nie mana leh marah lebih-lebih..baru jer bermaaf-maafan itu ari..heheh

Kak Yong said...

sabar...manusia yg suka amik kesempatan memang camtu...bersabarlah..ada hikmahnya nnt..insyaallah...

Eida said...

salam...
hai.. selamat hari raya

asuhara said...

sabar je le, macam saya tuuu ( perasan sendiri)

madulebah said...

IKA :
Ya. Kalau boleh U naikkan gaji I lebih dari gaji boss perempuan tu

ha ha ha

KEMAT :
Eerrr.. aku tak minta maaf pun dengan dia. Dia pun tak ada minta maaf dengan aku.

Macam mana tu? Ha ha ha

GEE :
Mulut kau la masin sangat.

Ha ha ha..

EIDA :
Salam.. Selamat Hari Raya..

ASU :
Ahahaha.. Saya memang sabaaaaarrr

Kak Yong said...

Eh...salahkan G plak.....heheheheheh.....itu namanya BOS masih SAYANGKAN ko....SAYANG SANGAT².....hehehhehehe.......

madulebah said...

GEE :
ha ha ha..

nak muntah aku