Monday, October 27, 2008

..::HADIAH DARI HATI II::..

Pada suatu hari yang hujan dalam minggu lepas. Jalan sesak. Dan saya sudah tidak tahan mahu membuang air kecil. Telefon Naga. Minta tumpang bilik air di pejabatnya.

Tertunai segala hajat, kami berpayung ke kedai makan. Naga belanja saya Maggi goreng.

Lepak, sembang-sembang dan Naga hadiahkan saya ini.



AMARAN KERAS : Kepada perempuan-perempuan yang tidak kuat iman. Anda tidak digalakkan untuk bergaul mesra dengan SiNaganaga. Kerana anda mungkin akan jatuh cinta dengan beliau.

10 comments:

tasikmerah said...

kamu dah jatuh belom?

he he.

madulebah said...

TASIK :
Aku tak tergolong dalam golongan perempuan-perempuan tak kuat iman itu..

cik puan daun said...

aku kuat iman.. ahahah

sinaganaga said...

HA HA. Oit2! Lawaklah kau orang!!!!

madulebah said...

DAUN :
Iman kau cuma lemah dengan Encik Suami aje..

Hak hak hak

NAGA :
Tu belum lagi aku tulis pasal apa yang kita sembangkan

ha ha ha

Amy Z! said...

aku kuatkan iman. haha.

abis... dia cakap nak beri aku 5 cincin beb~ goyang jugaklah. tapi belum runtuh iman lagi la. hahaha.

madulebah said...

AMYZ :
Wow aku kalau dibagi cincin bermakna memang boleh goyah iman.. ahaks

Silence said...

kak nida!!
baru je dapat buku pink platun tu..
nnti saya bayar Oke?!
ingatkan kena bayar dulu baru dapat..
kak nida ni..ekspress rakyat btul laa..

Marliza Radzi. said...

haah sweetnya?!

buku itu seperti menarik. alih bahasa?

madulebah said...

SILENCE :
Sepatunya memang macam tu. Ha ha ha.. akak lupa la yg awak belum bayar :p
Lagipun ada orang lain yang tempah sama jadi akak pos la serentak.

AM :
Sweet?! Siapa? Naga? Ha ha ha.. Sebab tu dia jadi kegilaan perempuan-perempuan genit..

Buku tu belum dibaca dik.. tapi yes dialih bahasa. Kalau nak pinjam boleh aja..