Friday, August 13, 2010

..::DEMI ISTERI::..

yang nak makan manggis



suami sanggup panjat pokok



supaya dapat makan sepuasnya


(dan tak mintak lagi dah)

10 comments:

suzzsuzie said...

sayang punya pasal...ok la tu..buatnya isteri kata nak makan kelapa fresh dari pokok...dah kena panjat pokok kelapa pulak

madulebah said...

SUZZ :
Dia layan je kalau saya nak air kelapa.. Tapi kan kalau dah pagi2 air kelapa, tengahari air kelapa, petang - malam pun air kelapa memang kena cepuk kepala lah :p.. hik hik hik

Pnut said...

laki kami kalau naik pokok jenuh tak reti turun, dia gayat, boleh??? hahahah jgn habaq kat dia

nizamsani said...

cantik manggisnya.

onizukabudakaca said...

bestnyer manggis...

Mr. Din said...

Biasalah tu brader. Kita kan hero isteri kita. Tak gitu?

CIKGU ZAM said...

salam,
hidup bahagia, Alhamdulillah (",)

Cath J said...

hahahahha... terhingat kat my hubby plak time kite yg preggie... kesian kaum suami...hihihi

madulebah said...

PNUT :
Dah tak reti turun bokpa panjat pokok.. heh

NIZAM :
Rasa pun manis. Best!!

ONIZUKA :
Manggis memang best

MR DIN :
Itu lah yang sepatutnya kan ;)

CIKGU ZAM :
Salam.. Alhamdulillah..

CATH :
hah awak mesti banyak permintaan tu :p

Mariea said...

Nasib baik Nida mengidam dalam musim. Kalau luar musim pokok manggis mana ler nak panjat..

MushroomCute