Friday, March 05, 2010

..::CICAK KU SAYANG::..

Saya syak cicak yang ikut saya pergi kerja tempohari masih ada dalam kereta.

Buktinya. Pagi tadi saya nampak ada benda asing warna hitam putih atas dashboard.

Uwaaaaa... macam mana nak buat bagi binatang tu keluar.

5 comments:

imanamani said...

rasa kan... cicak tu sangat selesa dia dalam kereta awak...jadi sila minta bantuan suami puan madu ye...

khehehehehehehh

Amy Z! said...

dah sembur2 ke belum?

madulebah said...

ILA : Nak mintak tolong cemana lah kalau cicak tu kat celah mana duduk pun tatau..

AMYZ :
I dah sembur Serai Wangi Affi Hanif.. aaauuuwww iklan sket.. hiks..

owh next week i nak servis keta.. kalau tak keluar jugak time tuh tatau lah..

aripsamat.... said...

parking kat tempat byk serangga...mesti keluar punye..heheh

madulebah said...

ARIP :
Ater cicak dalam keta, serangga kat luar cemana lah kekdahnya?? Nak biar tingkap atau pintu terbukak?? nnt lain pulak jadinya