Wednesday, February 10, 2010

..::TAK CUKUP SIFAT::..

Again. Pisang yang mak bagi untuk digoreng akhirnya jadi makanan lain.



Pengat pisang yang tak cukup sifat. Tapi rasa tetap sedap. Walaupun suami tak puji, tapi bila makan bertambah dan siap cicah roti lagi, faham-faham sajalah apa maknanya.

Eeerr atau maknanya dia lapar sangat? Ha ha ha

12 comments:

tentangseseorang said...

itu salah satu cara menjaga hati isteri. tak sedap pun telan macam sedap jer :p. tak guna gula perang kah?

madulebah said...

ADY :
Tu pasal lah namanya pengat tak cukup sifat

ymn said...

sya suka bubur pengat .
pengat pisang x penah aah pulak rasa/tgk.

bubur pengat area kajang nie stahun skali jer ... bolan posa.

Cath J said...

hahhaaha... kalau dah lapar.... nasi kosong pun sodap... kekekkekek

madulebah said...

YMN :
Kat Marriot tak de ke?

CATH J :
Ha ha ha.. tu kejam sangat lah

CIKGU ZAM said...

emmm bagus la tu sebab yang penting suami suka makan.

NolasQoe said...

pisang dah jadi pengat...

kalau makan mmg tak hingat hehehehee


tak terkata dia bila makan hehehee

madulebah said...

CIKGUZAM :
Alhamdulillah... ;)

NOLAS :
Ahahaha.. comel lah pantun 2 kerat ni

Mya said...

walaupun saya tak makan pisang, tapi pengat pisang nie sangat memikat kalbu

madulebah said...

MYA :
Soal rasa : lidah tak boleh bohong!! Ahaks

dugongsenyum said...

prektis mek perfek

kingbinjai said...

Allah! feveret saya tu!!!