Wednesday, June 11, 2008

..::DILEMA SEORANG PENGAPIT PENGANTIN: MISI MENCARI BANTAL PELUK::..

Aku. Tengah cari bantal peluk.

Ada 3 pilihan. Yang pertama, ntah apa jenamanya. Tak kenal pula aku. Tapi harganya boleh tahan agak mahal. Untuk bantal peluk lah.

Pilihan kedua. Dari jenama yang dikenali. Harganya murah sikit daripada yang pertama tadi. Cantik bentuknya.

Aku berkenan pilihan yang ketiga ni. Jenama sama dengan yang kedua. Cuba-cuba peluk. Sedap. Tapi. Tak ada pula tanda harganya. Macam mana nak beli.

Kesudahannya. Aku balik saja. Tanpa bantal peluk.

15 comments:

Mya said...

nk beli bantal peluk jugaklah... :D

j.e.j.a.r.i. said...

huhh...
sungguh mendalam maksud ituu...
peluk bantal MAS la..free jer
hokhok :P

Nida Shaari said...

MYA :
Kami dah ada sebenarnya. Tapi bantal peluk yang pendek. Ni kami nak cari bantal peluk yang panjang pulak.

Ha ha ha.

Nida Shaari said...

FAIZAH :
Akak tak nak bantal MAS. Kalau pilot MAS tu boleh la.

ha ha ha. Melampau.

tasekM said...

kau tak perlukan bantal peluk.... yang kau perlu ialah orang utk dipeluk...

errrkkk.... :P

Salina said...

patut aku tangkap gambaq masa hang tengah test peluk bantai tu. wakaka.

Nida Shaari said...

TASIK :
Ha ha ha..

sebelum ada orangnya, bantal pun x apa lah..

SALINA :
Aku tau semalam hang bukan dalam mood nak ambil gambar.

Apa tak nya, dah dapat comforter mahal dan best

cik puan daun said...

har har har.. nape takbeli satu??

ada orang tu dapat selimut cinta lagi..

AL-BIMA SAKTI said...

kalu hang suka kat tiga-tiga bantal peluk tu, baik hang pi balik. Senang, hang ambik tiga-tiga sekali... haa...haa..haarrr..

up on my forehead said...

kadang. aku lupa. yang kau bukan pengantin. selalu aku confuse. ingatkan kau kawin juga banyak sangat dilema!

Nida Shaari said...

DAUN :
Aku nak PILIH betul-betul dulu..

Tak apa, aku dah ada katil chenta.. ha ha ha..

ILHAM :
Kalau ambil ketiga-tiga dikira tamak pula. Lagipun Kerajaan kan suruh berjimat-cermat. Itu boleh dikatakan membazir.

IKA :
Sebab aku bukan pengantin la aku banyak dilema nya beb!!

sinaganaga said...

Daun,
Amboiiiiiii... selimut chinte tu weh! Hak hak hak.

Aku nak beli seluar dalamlah. :)

Nida Shaari said...

NAGA :
eerr.. apa kaitan seluar dalam dengan entry ini?

Kemat said...

selalunya kad kenduri kawen ada 'bantal peluk'...carilah

Nida Shaari said...

KEMAT :
Hah??!! ye ke? Tak pernah pulak aku tahu..

Harus aku cari nanti

ha ha ha