Monday, June 16, 2008

..::MY BEST FRIEND'S WEDDING::..

OK. Kawan aku dah jadi isteri orang. What a strange feelings. Lepas ni aku dah tak boleh sms atau telefon Cik Puan Daun sesuka hati. For no reason or just for girls talk. Tapi itu hakikatnya dan aku sangat gembira untuk dia.

Tak banyak yang nak diceritakan. Biarlah moment-moment selama 3 hari berkampung di rumah Daun terpahat dalam ingatan aku saja.

Enjoy the pictures.


Gerbang menyambut tetamu. Sangat cantik.



Hantaran : Pewangi, Jam Tangan, iPod Nano, Bunga Rampai, Kain pelikat serta sejadah dan Kasut



Cupcakes, Cincin, Bunga telur dan sireh junjung



Gadis-gadis manis yang menceriakan suasana



Pengantin perempuan dan Pengapit sempat bergossip. ha ha ha



Pengantin Lelaki yang tenang dalam debar.



Selamat sudah..



Ini bunga tangan yang pengantin 'campak' kat aku.. ha ha ha


Dan.. kami sama-sama menangis dalam pelukan selamat tinggal..

* Kredit kepada Ika untuk gambar majlis pernikahan. Gambar lain diambil menggunakan Nokia Cameraphone sahaja.
* Laporan penuh boleh baca di sini
* Lagi foto di sini

14 comments:

Layla Haq said...

alhamdulillah, kelihatan pengapit dapat melaksanakan tugasnya dengan baik. Saya juga menghadiri majlis kahwin saudara terdekat. Tidak dapat memenuhi undangan Cik Daun.

Apa yang pasti debaran pengapit lebih banyak dari pengantin kot....hehehhe

'Bunga berkat sudah disambut oleh pengantin ke tangan pengapit'

So, pengapit bila lagi?

Feeyona said...

ala comeinya kakak daun.

Salina said...

aku tgh mandi korang bleh peluk2 nangis2. tak aci mcm gini. wakaka. aku pun nak peluk2 gak. huhuh.

tasekM said...

nida ni seorang pengapit yang sgt berwibawa..... sangat la boleh diharap.... harap kamu cepat2 pulak diapit ya...

Nida Shaari said...

BAYAN :
Bagi chance kakak-kakak jalan dulu boleh?

ha ha ha

NETT :
Itu namanya seri pengantin..

SALINA :
speechless

TASIK :
Ada rezeki nanti aku jemput kau pergi Perak pulak..

cik puan daun said...

nidaaa.. aku masih lagi emosi2 bila ingatkan kau, ika and sal..

Poster kat zulkhas dah kuar..

roserose*MrsYusof* said...

Pengapit Cik Puan Daun tu bila lagi lak?


Rindunya kat semua ..

Amyz! said...

Nida..
Nak emo sket bleh? Best friend kita dah kawen..
Huhu.

Nida Shaari said...

DAUN :
Huk Huk Huk.. aku masih lagi dalam mood emongek..

KAK ROS :
InsyaAllah, ada rezeki tak lama lagi dapat la kak Ros jemputan ke Perak..

AMYZ :
Bila kau telefon aku malam tadi, aku lagi emo..

Mujur la tidur aku tak terganggu macam hari sebelumnya.

Tok Rimau said...

Bila kawan kahwin, jangan putus hubungan. Jangan putus harapan. Teruskan call n sms.

...........

Aku punya persepsi beza. Ikan banyak2 tu lompat lari dari ikan yg sekor tu. ha ha ha.

Nida Shaari said...

TOK R :
Saya tak kata akan putus hubungan, tapi saya dah tak boleh sesuka hati nak hubungi dia macam waktu dia bujang-bujang dulu..

........
Ha ha ha.. apa-apa saja lah.. kan itu subjektif.. semua pandangan adalah benar..

Yana Ismail said...

Salam kenal and salam singgah sis:)
huhu.cantik sungguh bunga rose itu..

roserose*MrsYusof* said...

Tok R,

Ada jugak kawan tak kahwin, tapi putus hubungan sementara gak!!

Nida Shaari said...

PRINCESS :
waaa terharunya akak ada tuan puteri mau singgah blog ini.

KAK ROS :
Ha ha ha.. itu biasa!!!