Saturday, May 24, 2008

..::PAK PAK PUNG KOMPANG DIPALU::..

Cuti sekolah menjelang. Muncul satu musim lain. Orang bernikah dan orang bersanding.

Ini jemputan yang aku terima. Daripada rakan sepejabat. Ada 5 pasangan sebenarnya. Tetapi yang seorang tu cuma lekat kad di papan kenyataan sahaja. Semua jemputan tu pula untuk tarikh 31 Mei dan 1 Jun.

Kad yang ada gambar pengantin tu untuk majlis resepsi. Buat di Istana Budaya. Pengantin perempuan yang sama nama dengan aku. Ha ha ha..



Salah seorang rakan pejabat yang nak bernikah tu minta tolong aku jahitkan manik untuk bajunya.

Inilah hasil selepas aku berhempas pulas menyiapkannya. Iya lah.. Baju pun bagi saat akhir. Dan aku bukanlah penjahit sepenuh masa.



Dengan siapnya tempahan tu, maka bolehlah aku tidur dengan lena minggu ini..

Oohh.. Tidak lupa. Selamat Pengantin Baru. Juga selamat menyambut ulangtahun perkahwinan kepada yang akan menyambutnya.

3 comments:

tasekM said...

terer jait tu.....

cik puan daun said...

comey dohhhh..

Nida Shaari said...

TASIK :
Meh le tempah ngan aku.. ahahaha

DAUN :
Aku suka kombinasi putih dengan jambu tuh.. comei sangat..

ha ha ha