Thursday, January 31, 2008

..::TAK BOLEH TUKAR::..

Semua orang ada kebiasaan mereka sendiri. Aku pun serupa.

Ada orang, dia selesa dengan kebiasaan itu. Tapi tidak pada aku. Aku nak ubah kebiasaan itu. Nak ubah sangat-sangat.

Sudah berkali-kali aku cuba. Namun tak berjaya. Aku jadi sakit hati. Tapi aku tak mampu nak buat apa-apa selain daripada meneruskan kebiasaan itu. Sebab kalau tak buat, bimbang perkara lain yang tidak sepatutnya akan berlaku. Bila buat pula, confirm aku akan tersangkut dalam kesesakan lalulintas dan lambat sampai pejabat. Bulan ni sahaja dah 3 kali merah punch kad.

Ada sesiapa yang boleh tolong aku?
.
.
.
.
.
.
.
Tolong aku cari cara nak tune waktu be*rak

2 comments:

KiMi said...

Ahahaha, aku tau camna nak tune,
hang bangun pagi awal sejam dari biasa, minum ayaq masak, jalan2, nescaya mesti nk teberak.jd, hg akan berak awal sejam.

Nida Shaari said...

KIMI :
Tak boleh la... aku dah bangun awal tapi dia tetap nak terbe*rak within kol 6.30 ke 6.45.. bengong.. instead of nak keluaq p kerja, aku kena jumpa Dr. Tan dulu.

eerrr cadangan hang tu supaya awal, kalo lambatkan x boleh ka?