Tuesday, December 04, 2007

..::KAMU dan AKU::..

Aku pernah menulis tentang ini suatu ketika dulu.

Hari ni kakak aku sms bagitau yang dia terkejut si lelaki-teman-berutus-surat-aku-dulu bertunang dengan kawan sekolah.

Aku kata tak hairan lah kerana dulu sewaktu kami berutus surat pun dia dah ada teman. Cuma terputus hubungan bila temannya cemburukan hubungan kami.

Kakak aku kata lagi, temannya yang cemburu-cemburu dulu pun tak dapat. Dia bertunang dengan orang lain. Tinggal dekat-dekat kampung kami dan satu sekolah rendah dengan kami. Tapi tidak satu kelas dengan aku dan si lelaki waktu sekolah menengah dulu. Katanya dah berkawan sejak sekolah lagi.

Oohh.. Apakah?

Ok siapa lagi? Aku bagi pilihan A - D. Senaraikan beberapa nama teman sekolah rendah yang aku pasti belum berkahwin.

Dan kakak aku seronok bila dia rasa aku juga terkejut. Tekaan aku pada pilihan B mengena.

Wow!! Ok. Tahniah dan jangan lupa jemput aku bila kamu berdua nak kenduri nanti.



//Amyz kata aku easily sentap. Eeerr.. Sentap ke aku?

0 comments: