Saturday, December 29, 2007

..::AKU MAHU ITU SAJA::..

Hari ini, kawan-kawan aku adakan pertemuan. Pertemuan Halal Geng Jurnal. Kali pertama aku tak bersama-sama sejak mula menyertainya pada tahun 2004. Sedih juga. Ada kawan yang ntah bila lagi aku akan jumpa dia.

Cuma, aku tiada di tanah besar. Aku di Pulau Langkawi. Tahun depan baru kembali. Ooohh.. lama sungguh aku di sini.

Aku bukan bercuti. Aku belum mampu untuk membelanjakan duit-duit yang aku ada untuk pergi bercuti. Nanti. Bila ada duit TER-lebih. Baru aku mahu fikirkan semua itu.

Ada kursus di sini sebenarnya. Tapi bukan untuk aku. Aku urus setia. Ya. Setia berada di bilik urusetia. Sambil melayari internet secara percuma dan berfikir bagaimana aku mahu bawa balik 10pcs Corningware set yang aku nak sangat beli. Ya. Aku nak sangat memiliki set tu. Aku tak kisah dengan kegilaan orang lain tentang iPod atau Nokia NSeries atau gajet-gajet seumpamanya. Aku cuma mengidamkan Corningware. Bila lagi akan ada peluang macam ini. Halangan sekarang ini cuma macam mana mahu bawa balik kotak yang mungkin beratnya hampir separuh berat badan aku. Kata-kata semangat daripada seorang kawan "you'll find the way after you have it".

Hmmm ntah la. Nanti aku fikirkan lagi. Masa masih panjang. Sudah 4 hari aku di sini. Tahun depan baru kembali.

Untuk kamu aku belikan cokelat saja ya. Mmuuahhhsss.

2 comments:

Amyz! said...

coklat itu untuk aku kah? huhuhuhuhuhu... pos kan ke johor bleh?

aku rindu kamu. haha.

Nida Shaari said...

AMYZ :
Untuk kamu ada sesuatu yang lebih istimewa lah.

Ha ha ha.. ada rezeki 10 - 14 aku menyusul ke UTM..

Itu pun kalau ada rezeki..