Saturday, April 07, 2007

..::APA CERITA::..

Semalam dapat sms
Ajak minum-minum lepas kerja

Eh, tiba-tiba saja
Macam ada apa-apa
Kali terakhir jumpa selepas raya cina
Kemudian terus sepi

Berdebar-debar?
Ha ha ha
Tak adalah
Rasanya dah jadi biasa

*senyap*

Aku tanya apa tujuan sebenar dia ajak aku minum
Dia senyum tanpa jawapan
tapi cerita tentang itu dan ini
tentang teman-temannya yang aku kenal
Tiba-tiba dia bagitahu dah berenti kerja di J*B
dan sekarang bekerja di sebelah menara pejabat aku

Hah??

Bermakna pejabatnya dan pejabat aku hanya dipisahkan oleh tembok batu
dan ada pagar kecil yang menghubungkan antara 2 menara ini

Alahaiii..
Adakah itu perumpaan aku dengan dia juga?

5 comments:

cik puan daun said...

aku tulis atas saranan nida.. ahahahaha...

Pagar kecil tu boleh jadi besar bebbbbbbbb.. silap2 leh jadi ala2 KLCC.. penyeimbang.. supaya tak runtuh.. :p

Anonymous said...

nanti jangan dating tepi pagar tau!

Anonymous said...

apa aku nak komen dah hilang sebaik baca komen nett.
hahaha

Nida Shaari said...

DAUN :Waaahh simboliknya :p

NETT :Ko ingat zaman sekolah menengah ke??

Oppsss macam pernah buat je ye? ekeke

RON97 :Apakah yang cuba hang sampaikan?

j.a.r.i. said...

main ketuk pintu, ketuk tingkap nih...hurmm...harusss dh:p