Wednesday, April 11, 2007

Aku baca Ajid. Dia tagged aku tentang 6 perkara pelik yang selalu aku buat. Tapi tak ada perkara yang pelik dalam diri aku. Rasanya. Kemudian aku baca pasal tag dekstop ni. Katanya sapa yang baca secara automatik ter'tagged' sama. Jadi aku tagged diri sendiri.

Layan.



Itu lah desktop aku yang teratur dan taksbar yang diautohide. Wallpaper yang keji kerana letak muka sendiri. Ha ha ha. Aku suka sebab gambar ni ada jiwa. Gambar gedik dan poyo semasa majlis perkahwinan kawan aku di KGPA, Bukit Kiara. Aku akan tukar wallpaper mengikut mood. Tapi selalunya memang gambar orang macam gambar gathering atau lain-lain acara dengan kawan-kawan. Kepada kawan aku yang mukanya takde kat wallpaper ni, jangan sensitif tau. Mungkin lain kali wajah anda pula akan tertera di desktop aku. ahaks.

Aku tak nak tag sapa-sapa sebab nanti orang yang aku tag tu ntah baca atau tidak blog aku ni. Tapi aku teringin nak tengok desktop PM, Sammy Vellu dan Lim Keng Yeik. Ha ha ha. I like it!!

4 comments:

Amyz! said...

Ya Nida. Aku terasa. Sangat-sangat! Dahlah! Selamat tinggal! Babai!!

cik puan daun said...

ahahaha.. i loiikkeee.. tiga dara tuhh.. amyz tak ada dalam gambar sbb dia dah tak dara??? ahahahaa.. keji

Amyz! said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

wahh..
pakai program semua version latest latest uuu.