Monday, April 02, 2007

Aku benci
bila tiba-tiba ada rasa cemburu
wujud dalam diri
tanpa diundang

Betul ke cemburu itu tanda sayang?

6 comments:

amyz! said...

ko cemburu kat aku kan? alaa.. aku tau ko sayang aku. tapi ko tanak ngaku.. bwweekkk.. :-p

ahahaha.

madulebah said...

AMYZ! : A'ah aku cemburu ko bagitau Daun je ko pegi PD bokpa..
Mujur la Daun ada called aku haritu jadi, aku tak jadi la nak cemburu lama-lama..

muahahaha

nett said...

nida,
nak aku kasik installer untuk remove cemburu ke?

madulebah said...

NETT : Cemburu boleh uninstall ke? Wow! hebat sungguh bila bermain dengan teknologi ini

samurai said...

Cemburu sikit2 je tak apa. Jgn byk2. Nanti org rimas.

Eh..kau cerita pasal apa sebenarnya?

madulebah said...

SAMURAI : orang tu tak tahu pun aku cemburu :p ekekeke..

Aku cerita pasal betul ke cemburu tu tanda sayang?