Tuesday, September 06, 2011

..::PERTAMA KALI MUHAMMAD BERAYA::..

Kita sambung cerita raya versi Muhammad pulak.

Tahun lepas beraya, Muhammad umur 8 bulan dalam kandungan. Tahun ni Muhammad dah umur 10 bulan. Walaupun Muhammad belum faham, tapi mama dengan ayah tetap teruja nak siapkan anak teruna seorang ni.

Eeerr... layan gambar je lah ye. He he


kena paksa dengan ayah cium tangan tok



Dah tak sabar nak pergi main



Main duit raya sementara tunggu orang lain siap salam-salam dan bergambar


Oh, terima kasih kat Wan sebab jahitkan baju melayu comel untuk Muhammad. ;)

Sebab lama sangat tunggu, Muhammad pun dah bosan. Dan entry diakhiri dengan gambar mama dengan kakak-kakak. Eh bukan kakak mama, tapi sepupu Muhammad, anak mak long.

1 comments:

MushroomCute@Mariea said...

Mama Muhammad tetap comel lagu tuuuu jer..jeles ai..Selamat Hari Raya Nida..