Thursday, January 07, 2010

..::PERUBAHAN::..

Sejak kawen.

Asal masuk kereta kalau bukan saya yang memandu, mesti saya tidur.

Tipikal kan?

7 comments:

Amy Z! said...

masa bercinta, idak pulak tertido2 dlm kereta. hahaha.

Marliza Radzi said...

haha. saya sangat jarang tidur kalau suami memandu. saya sangat suka berbual2 menyanyi2 sama-sama dalam kereta. hehe.

madulebah said...

AMYZ :
Masa bercinta aku asik pot pet aje

MARLIZA :
Suami kakak tak menyanyi jadi kakak nyanyi sorang-sorang.

Tapi kalau tak mahu kakak tidur, mesti dia suruh kakak yang pandu atau suapkan dia jajan.

ha ha ha

deusXmachina® said...

ahaha...
kalo time jalan jauh jgn tido lak..
kesian suami anda

erk888.blogspot.com

Cath J said...

C0-pilot tidur ke??? alahaiii... hehehhee

madulebah said...

DEUS:
Kalau balik utara, memang jauh pun. Tu pasal tukar-tukar jadi driver

CATH J:
Hik hik.. nak buat macam mana, tak boleh tahan mata ni dah

Anonymous said...

very typical.

bila bosan sangat, gua tekan brek emergensi.

dia terjaga dan gua senyum kambing. he he