Wednesday, January 13, 2010

..::DIPANDANG SERONG::..

Tidur-tidur di surau pada waktu rehat sudah menjadi isu.

Dulu tak pula.

Haaiih.

10 comments:

nizamsani said...

mesti yang mengisukan tu yang tak tidur.

IRIS said...

Salams.

Macam2 ragam kan. Mesti yang kecoh tu tak dapat peluang tido ye tak...

:)

Mazrah said...

Pregnant? Hehe

Tok Rimau said...

Orang banyak beribadah malam, memangnya tidur siang menjadi isu. :-)

asuHara su said...

kat mana2 pun mesti ada orang tak puehati punya.tahapahapa jek

madulebah said...

NIZAM :
Kalau dia pun tdo, jadi isu jugak lah kan

IRIS :
Mana-mana pun ada yang macam ni

MAZRAH :
Lemak ada la

TOK R :
Tu lah kan Tok. Org beribadah insyaAllah ada ganjaran pahala.

ASUHARA :
Saja nak suka-suka

Pnut said...

ermmmm banyak pahala membunuh kafir.... ALhamdulillah...

erhhh apa relevannya tido kat surau dengan ibadah ni semua...???

madulebah said...

PNUT :
eh apa relevannya membunuh kafir dengan entry ini??

CIKGU ZAM said...

salam, biasa lah lumrah alam kan , tiada yang statik

ayobkelubi said...

keh keh keh, i pos hadiah nanti. i dah tahu apa nak beli kan?