Wednesday, November 11, 2009

..::MINGGU-MINGGU TERAKHIR BERGELAR CIK : SHORT TERM MEMORY LOST::..

Sejak akhir-akhir ini saya kerap kali kehilangan ingatan tentang perkara-perkara yang baru saja berlaku. Atau perkara yang selama ini selalu saya ingat.

Hmmmm.. Jangan saya terlupa bila tarikh nikah sudahlah.

9 comments:

mugiwara said...

jangan terlupa bertunang dengan siapa sudah lah?

eh?
kamu ingatkan, kamu sudah bertunang~

hihi~

CIKGU ZAM said...

hahahaha, bahaya2. Jangan lupa wajah bakal suami ye

Anuar Manshor said...

Mungkin sudah banyak dosa. Saya pun kerap sahaja lupa. Apabila difikirkan balik, memang ada dosa yang dilakukan. Bertaubatlah... hehe.

nizamsani said...

jangan lupakan aku.
eh?

Cath J said...

bahaya tu... ;-p

madulebah said...

MUGIWARA :
Ha ha ha.. lawak la kalo macam tu

CIKGU ZAM :
Tu tak mungkin la (kot)

ANUAR :
Isk isk.. kaaannn.. (tunduk dan muhasabah diri)

NIZAMSANI :
Ikam kulaan. Mana bleh lupa

CATH J :
Kena cegah sebelum parah

ayobkelubi said...

babe

barangkali ke"nervous"an dan ke"execite"an nak berkahwin menyebabkan kamu teruja lantas menyebabkan minda kamu kadang2 berada di bawah separa sedar untuk mempedulikan hal-hal kecil yang berlaku sekeliling kamu.

yakni

kamu sedang cuba untuk tidak lari fokus mengenai hari bersejarah kamu!. percayalah,

aku jua begitu semasa mahu bergelar suami. sampai emak aku bilang aku sudah gila meroyan. hari nikah aku boleh lupa jalan ke rumah bini ku!. hahahahaha.

apsal aku komen macam pakar motivasi jek ni.

hahahaha...

Mya said...

kalau awak terlupa, saya akan ingatkan *sambil key in tarikh nikah awk dlm alarm hp saya

madulebah said...

AYOB :
Beb, ko tak perasan kah komen ko lagi panjang daripada entry aku?

MYA :
Ha ha ha.. sentap tauuu