Tuesday, April 29, 2008

..::BERPERGIAN::..

Saya sedang menghadapi peperiksaan sekarang ini. Selama tiga hari berturut-turut. Bila menghadiri peperiksaan, saya dapat cuti tanpa rekod. Kemudian pada 2hb saya ambil cuti rehat dan balik kampung. Tapi bukan untuk mengecat rumah.

Balik nanti, saya akan jawab tagged Cik Daun ya.. Dan saya sedang berfikir-fikir mahu kembali ke tahun yang keberapa. Tapi Cik Daun kata dia tak mahu berkawan dengan siapa yang tak jawab taggednya itu. Ok. Jika itu pilihannya, sila lah cari orang lain sebagai pengapit anda nanti ya.. ahaks

Ooohh.. jika dilihat di ruangan chat box itu, ada seseorang yang mahu berkenalan dengan saya. Dia juga bertanyakan saya ini tingkatan berapa.

He he he.. saya lihat emailnya. Tertulis _93.. Selalunya orang akan letak itu tahun kelahiran. Dan jika saudara lahir pada tahun 1993, bermakna saya telah menamatkan zaman persekolahan ketika saudara berumur 3 tahun. Jadi.. kira lah sendiri ye..

Tapi tak salah untuk berkenalan.. dan saya sambut salam perkenalan saudara itu.. Terima kasih..

Hmmm itu saja buat masa ini.. jangan rindu-rindu saya ya..

17 comments:

tasekM said...

masa budak tu 3 tahun engkau dah 18 tahun, jadi engkau lahir pada tahun 1978. Sekarang engkau dah 30 tahun.. (wahai adik yg berkenaan, masihkah engkau mahu meneruskan niat asalmu itu..? hu hu)

madu, tepat tak maklumat ko ni... penat aku kira tau.. ha ha.

sinaganaga said...

Hello, Saya 84. Boleh berkenalan? HA HA HAMPEH!

cik puan daun said...

ehehe.. saya nak berkenalan dengan awakkk.. leh tak wakkk??


ko tetap jadi pengapit aku derrrr.. walaupun aku tak kawan ngan ko.. ahahaha

tasekM said...

daun giler kuase... madu kalau daun tak nak kawan.. kita kawan dua yer..

Layla Haq said...

hahahha...tahniah Madu kerana berjaya menggoda kanak-kanak. Madu le katakan. Manisnya sampai ke telinga.

aku pun sama sebenarnya. Budak yang nak berkenalan ngan aku tah mana peginya. Merajuk la kot sebab aku suruh dia g sunat dulu. hahahahha....

Nida Shaari said...

TASIKMERAH :
Salah perkiraan kau itu.

aku sebaya daun lah..

eerrr bukan orang amik SPM masa umo 17 tahun ke?

NAGA :
eerrr kalau saya nak berkenalan dengan Muhammad boleh kan?

eeeiiuuuoooo...

DAUN :
Boleh ke jadi pengapit kat orang yang bukan kawan? ha ha ha.. nanti tak berseri la muka..

BAYAN :
apa la kau ni.. sebab dia dah sunat la dia berani nak ngorat kau..

kah kah kah..

tasekM said...

madu,
ko kate budak tu 3 tahun ko dah abih skolah... abih skolah 18 la kan?... ker 17?.. He he.. err... kira ok la madu.. setahun jer kurang..

Unknown said...

salam perkenalan..

Lily Abdullah said...

Nak berkenalan jugak boleh? :)

Hak!hak!hak!

Nida Shaari said...

TASIK :
Woo aku salah tulis ar..

patutnya aku tulis, kau umur 3 tahun masa aku amik SPM.. gitu kan..

ha ha ha

KIMIE :
Salam perkenalan juga..

Bila nak belanja makan?

KAK LILY :
Kita dah berkenalan kan?

keh keh keh

Nida Shaari said...

KIMIE :
Ha ha ha.. dah jawab komen baru tengok profile..

Ingatkan adik sendiri.. rupanya orang lain..

patut la avatarnya pun lain..

He he.. salam perkenalan sekali lagik..

tasekM said...

Ha ha ha.. dah jawab komen baru tengok profile..<---- madu, sila jgn tidur di rumah pengantin itu nanti... aku takut kau salah bilik dan hanya terperasan keesokkan harinya.. ha ha

tentangseseorang said...

halu tuan rumah, teman nak berkenalan dengan mike boleh? teman dah rindu dekat mike. ahahahahaha!

kak nida kena paksa jadik pengapit dengan daun? akak sabotaj je masa jadik pengapit tuh. ahahahahaha

Nida Shaari said...

TASIKMERAH :
ha ha ha.. pengantin kata x apa.. bilik pengantin masih available pada malam selepas majlis akad nikah..

ADY :
Cik Daun tak paksa akak pun.. Jadi tak perlu akak nak sabotaj majlis orang.. Sebab akak punya bahagian belum tau lagi cemana.. kan?

tasekM said...

madu,
engkau bila pula nak diapit? sila cepat sikit.. nanti anak aku tak der bini.. muhamad cerdik tunggu anak engkau ... he he..

Amyz! said...

Hik hik hik.
Kakak Nida tingkatan berapa eh?

Adik Amyz ni baru je masuk unibersiti.. Hahahaha.

Nida Shaari said...

TASIKMERAH :
Ooo ngkau nak berbesan ngan aku ke?

Tapi budak comel baju biru tepi dinding tu kata dia pun belum ada calon.

AMYZ :
Kalau Adik Amyz baru masuk University mesti la kakak Nida baru tingkatan lima..

he he he