Thursday, April 10, 2008

..::MENUJU PUNCAK::..

Kebelakangan ni aku sangat sibuk. Tak berselera nak update blog.
Biar gambar sahaja yang berbicara.


Invitation daripada Astro Corporate Communication


* Aznil sebagai pengacara majlis
* Persembahan pertama oleh Faizal
* Diikuti oleh Mila dan seterusnya Zahid
* Persembahan Mawi paling lama

# Mila lebih kecil daripada aku


* Sheikh Muzaffar muncul. Pelik aku bila penonton semacam histeria je tengok dia
* Persembahan penutup oleh Anita Sarawak. Nenek yang tak reti duduk diam
* Kemudian peserta AF6 naik atas pentas

# Door gift yang diterima
# Gambar dengan Mawi tu kawan aku yang nak. Aku temankan saja

Kesudahannya, aku sampai pejabat jam 5.00petang.

11 comments:

Feeyona said...

kakak nida...
nape tak ajak adik nett pi situ?
adik nett teringin nak jumpa jahid...

Nida Shaari said...

NETT :
Sapa suruh adik Nett tinggalkan kami untuk bawa diri ke bumi Sarawak...

Jahid comel sangat dan suka senyum sampai tertutup mata.. ha ha ha

cik puan daun said...

waaa... lunch bersama bintang dan angkasawan.. ahahaha

Nida Shaari said...

CIK DAUN :
ha ha ha.. dan aku rasa bagai di awang-awangan..

Layla Haq said...

eleh...makan megi lagi best. sampai tgk citer ultraman nexus. [kata-kata orang kesepian]...hahahha

Nida Shaari said...

BAYAN :
Weh ada anak-anak dan si jejaka pun masih kesepian ke?

Kemat said...

minggu sesksiteri ek...

Amyz! said...

Uuuu.. Bergambar dengan artis. Hik hik hik.

Nida Shaari said...

KEMAT :
Ye Enche' Kemat..

AMYZ :
eeeiiiuuuoooo...

aku temankan kawan aku tu je.. dia nak sangat bergambar ngan artis, tapi very the slow punya tindakan..

hik hik hik

Mya said...

cik madu, saya dengar agak mahal jugak perbelanjaan ke seksiteri lunch ittew. apa pendapat cik madu?

Nida Shaari said...

MYA :
Ya ya.. sungguh lah mahal..

Tapi doorgift nya tidak lah berapa best

dan cabutan bertuahnya juga amatlah sikit dan tidak berapa best juga..

eerrr cuma yang kami suka ialah voucher focus point saja.. ini kerana kami memang menggunakan jenama ittew