Tuesday, March 11, 2008

Aku dah habis baca novel ini. Ada 40 lebih chapter. Sekali baca aku, akan baca dalam 3 chapter bergantung kepada tahap ketahanan mata. Tapi semalam aku habiskan juga baki yang separuh tu. Sebab rasa tak sabar nak tahu apa yang jadi selanjutnya.



Nangis dan gelak sorang-sorang atas katil. Tidur pukul 2.00 pagi. Bangun pagi mujur mata tak bengkak. Tapi mengantuk Tuhan saja yang tahu.

Esok aku akan start baca novel ni pulak.




p/s : Amyz, nanti dah habis baca ni boleh pinjam novel lain pulak kan?

6 comments:

Tok Rimau said...

faveret Tok: The Time Traveler's Wife.

Jgn terkejut kalau tok muncul dari celah angin. Time travel dari belakang dapur.

cik puan daun said...

both adalah fav aku..

tok.. kalau jadi gitu pon sadis.. terkejut plak nida ada tokrimau bugil di dapur nida.. ahahahaha

Amyz! said...

Kalau aku, tok rimau muncul tetiba camtu..
aku pengsan~~~
harhar.

Novel lain? Ada dua pasal kasut! Best!!

Sesuai dengan kau. Harhar.

Nida Shaari said...

TOK R & DAUN :
Tolong jangan bagi spoiler..

Kalau Tok tiba-tiba muncul macam tu silap-silap mau pitam gwe.. aha ha ha

AMYZ :
Novel pasal kasut?? Wow!! ahaha..

Feeyona said...

kakak nida,

tolong sampaikan pesan pada kakak amyz yang adik nett nak pinjam PS I LOVE U tu ek?

muahss

Nida Shaari said...

KAYUSAKTI :
Baik adik Nett.

Tapi adik Nett kena datang ambil sendiri di rumah kakak Nida.

Jangan lupa bawa sesuatu dalam bekas 4 segi warna hijau tu ya.