Thursday, February 14, 2008

..::KALAU TIADA ANGIN MASAKAN POKOK BERGOYANG::..

Kalau ada yang terdengar khabar mengatakan Nida bernikah hari ni, memang betul. Mengambil sempena tarikh 14 Februari. Mahu jadikan kenangan terindah.

Tapi Nida itu bukan aku. Itu orang lain yang namanya sama dengan nama aku. Kesamaan yang kadang-kadang menimbulkan kekeliruan.

Nida bernikah hari ni. Bernikah untuk kali yang ke *tooot*. Dengan pasangan yang juga bernikah untuk kali yang ke *tooot*.

Tahniah. Semoga berkekalan(?) juga.

7 comments:

Anonymous said...

Susah gak nama kebetulan sama di agensi bwh kementerian sama...

Nida Shaari said...

GEE :
ha ha ha.. yang lawaknya boss dia pun bleh silap.. nak sms ke dia, pegi sms kat aku. Mintak PA call dia, PA tu pegi called aku..

eerrr aku lebih popular daripada dia kot?

Kemat said...

SELAMAT PENGANTIN BARU....(buat Nida yang lagi satu)...Nida yang ini, akan tiba pula hari kamu...

Sahalfikri said...

hampir2 terkejut membaca ayat pertama.tapi bercampur gembira.malangnya setelah membaca hingga ke akhirnya, duka..

Nida Shaari said...

KEMAT :
ha ha ha.. InsyaAllah..

SUHAIL :
hik hik hik... Nak duka apanya.. akak relax je? ahaha

Tok Rimau said...

Nida,
Penting ni. Hubungi tokrimau@gmail(dot)com.

Tok nak cerita tentang projek buku antologi entri blogger terpilih.

Tok harap kamu sudi turut serta.

Nida Shaari said...

TOK R :
Okey saya dah email Tok.

Harap Tok sudi balas email saya.