Monday, February 04, 2008

..::MASKARA 6::..



Maaf, aku cuma ada gambar ini sahaja. Itu pun diambil menggunakan kamera telefon 2 megapixel.

Dan gambar ini aku ambil dari flikr LanRasso.



"Pantang bagi orang perempuan jika ditanya umurnya" Tegur Tok Rimau kepada si Ahli Silap Mata muda.

Malam yang sejuk dek hujan sekejap-sekejap lebat, sekejap-sekejap merintik jadi panas dengan persembahan MASKARA. Tambah panas bila jam menunjukkan angka 11.00. Klasifikasi persembahan mula bertukar simbol. Pertama kali MASKARA berakhir hampir tengah malam.

8 comments:

Amyz! said...

Mihun sedap. Boleh buat tender masak2 utk maskara seterusnya. Hahahahaha.

Nida Shaari said...

AMYZ! :

Tapi kan, wa yang penat2 masak, Cik Daun yang dapat nama. Sapa nak jawab tu?

Ha ha ha

Anonymous said...

ya betul.. mihun memang sedap.
sampaikan esoknya pun aku soh k.shila masak mihun gak terkenangkan mihun ko..

:-)

p/s sila tulis resit utk bulan depan kihkihkih...

Anonymous said...

buktinya,

'Mi gorengnya enak. Tauhunya banyak. Dagingnya juga banyak. Dan yang membuat aku tersenyum lebar, ada kicap. Wah. Untuk pertama-tamanya aku merasakan dunia ini rasional. Manusia meletakkan kicap di sebelah mi goreng. Bukan lagi meletakkan sos cili...'

http://dingin.blogspot.com/2008/02/maskara-6-tuhan-jua-yang-lebih-tahu.html

Nida Shaari said...

SPYZ :
Ha ha ha.. maknanya mandrem aku menjadi lah??

Naga pun kempunan..

Aku bawak kicap sebab aku memang suka kicap.. he he

p/s: kau jangan tak tahu aku dah siapkan resit untuk 3 bulan akan datang.. ahaks

dugongsenyum said...

bihun tu aku tambah 2 kali. air teh tambah berkali-kali haha

OP Zaharin said...

we want mee hun! we want mee hun!

Nida Shaari said...

BASRI :
Tapi kali ni tak pula kau sms minta resepi?

ha ha ha..

OP :
Weh muak la kalau tiap kali makan bihun.

eerrr macam mee goreng masa MASKARA awal-awal dulu.. ha ha ha..