Tuesday, February 06, 2007

..::DULU & KINI::..

Sejak pindah pejabat, aku sering dihujani perkhabaran dan pertanyaan daripada pihak2 yang selama ini berurusan dengan aku..

Kenapa itu? Kenapa ini? Macam mana tu? Macam mana ni? Tahu tak?
dan macam-macam soalan lagi yang timbul seolah-olah cuba menilai dan membandingkan 'pemerintahan' sekarang dengan 'era pemerintahan' aku selama 6 tahun sebelum ni..

Hahaha..

Jawapan aku:

"No komen.. saya tak nak komen lebih-lebih.. nanti orang salah tafsir.. Jadi kontroversi.. Lagipun tahun 2007 ni saya nak cuba kurangkan kontroversi.. InsyaAllah.."




* itu yang selayaknya kan?

3 comments:

ron97 said...

dia 22
saya 17, mmg beza

daun said...

No comment aje.. tapi orang nampak ko lebih bahagia dengan pemerintahan sekarang.. muahahaha :P

madulebah said...

RON97: Hahaha.. itu lah jawapannya.. dan tambah lagi..
Dia memang LAYAK kat sana kan?? Selayak dia menikmati elaun secara 'percuma' selama setahun yang lalu?? hahaha..

sssyytt nanti kontroversi..

DAUN : Ya, bahagia dengan pemerintah aku sekarang..

Tapi ramai yang menderita di atas sana sehingga ada yang masuk wad kerana darah tinggi selepas seminggu di tempatkan di pejabat pemerintah aku yang lama..