Tuesday, January 16, 2007

..::BANJIR::..

* Kawan aku cerita, member pejabat dia kata Johor banjir teruk sebab Ina Naim meNYUMBANGKAN lagu sampai hujan turun tak henti-henti..

* Kawan dekat tapi jauh aku kata Semenanjung Malaysia sekarang dah senget. Dulu-dulu banjir belah Pantai Timur je.. sekarang ni dah terturun ke sebelah selatan..

* Housemate aku kata, tempat lain banjir sebab tanah Kelantan dah terapung sebab penduduknya dah ramai berhijrah ke tempat lain terutama bandar-bandar besar..

* Aku kata tuh kuasa Allah.. KL yang dok tengah-tengah pun boleh banjir.. ini kan pulak tempat yang dikelilingi air laut..

4 comments:

Amyz! said...

kuasa Allah semua itu~ :-) tengah kumpul baju lama2 nak derma ni.

Anonymous said...

AMYZ : weh apa bagi baju lama? kenapa x bagi baju baru je.. ahaks..

Anonymous said...

entah pompuan ni.
bagi baju lama, bagilah baju baru tu


aku : baru balik kursus kat IKWAS keluang :D

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.