Wednesday, January 10, 2007

.::PROSPERITY::.

Tengok iklan McD kat TV..
Teringat kat sorang kawan..
Terus sms ajak temankan makan prosperity burger..
Tanpa banyak bicara dia kata ok..

Pergi makan kat McD dekat rumah je..
Yang best sambil makan boleh tengok roda "Ferris"
dan percikan bunga api dari Taman Tasik Titiwangsa..

Hujan mengiringi perjalanan balik..
Hujan rahmat kah itu?

4 comments:

amyz! said...

wa.. rumah hang dengan ngan roda feris kan?? nanti kita pi naik nak tak? mcm best je. tapi takut pening laa~

KiMi said...

ni yang aku benci.
asal aku pulang ke kampung je.
ada la benda baru kat KL.
Tapi Kampung la best.

ND said...

Wehh..jom naik ferris wheel tu...hihi..mmg hari2 ada fireworks ke?...

madulebah said...

AMYZ :weh typo la.. mujur aku faham.. a'ah rumah aku dekat sgt ngan tasik titiwangsa..

Tak de peningnya.. dia berputar slow sangat2..

KIMI :Nama pun KL setiap saat ada je benda baru.. kampung best sebab hang ada kat sana.. hahaha

ND : a'ah tiap2 malam ada bunga api.. dari jam 8.30 malam sampai kol 9.00