Friday, January 05, 2007

.::BOSS::.

Semalam..

Kol 5 lebih dia called.. aku x jawab.. mujur sekali je..

Harini..

Pagi-pagi lagi dapat sms.. pesan suruh telefon bila sampai opis.. aku buat bodo je.. sampai opis aku pegi tunaikan kewajipan dulu.. then buat keja simple2 sesambil mengemas.. Kol 9 lebih dia telefon.. aku x jawab.. lagi.. malasnya rasa.. kol 10 lebih baru aku telefon dia semula.. bla.. bla.. bla.. mujur la xde bebelan yang buat kan aku lagi sebal..

Tapi sebelum letak telefon sempat pulak dia tanya

"Semalam saya called kenapa tak jawab?" Boss

"Saya dah balik rumah" Aku

"Kalau dah balik rumah tak boleh jawab telefon ke?" Boss tak puas hati

"Tak boleh" Aku jawab selamba..

"Dulu boleh kenapa pulak sekarang tak boleh?" Masih tak puas hati

"Dulu lain.. sekarang lain.." menjawab lagi..

"Apa yang lainnya?" Nada macam nak marah je..

"Sekarang dah tahun 2007.." Aku tetap menjawab.. then say good bye dan letak telefon..

Tadi..

Driver dia cerita.. rupanya semalam lepas called dia aku x jawab, dia called driver tanya mana aku dan kenapa x jawab telefon.. driver dia pun jawab selamba je suruh boss tengok jam kol berapa.. tentu la orang dah balik..

hik hik hik.. padahal masa dia called tu aku kat pejabat lagi..



* Maaf aku dah berubah hati..

3 comments:

KiMi said...

biasa aku sms je address blog ni kat boss hang.haha

Anonymous said...

boss baru ker?

Anonymous said...

KIMI : Bagi la :p

RON97 :A'ah.. Boss baru yang lama..