Friday, January 12, 2007

..::TUMPANG GEMBIRA::..

Kawan aku-baru-tukar-kerja-baru-lagi..
Sejak tukar kerja, aku tak de jumpa dan sembang2 dengan dia..
Rabu lepas baru la aku berpeluang jumpa kawan dekat tapi jauh aku tu..

Dari cerita, dia happy dengan kerja baru..
Dia dah dapat apa yang diimpikan dalam bidang kerjanya..

Alhamdulillah.. Mujur la dia happy..
Kalau tiba-tiba dia cakap tak suka atau menyesal
Aku akan rasa susah hati..
Sebab aku rasa turut bertanggungjawab ke atas tawaran yang dia terima dan keputusan yang dia buat..

So, kawan.. aku tumpang gembira..
Dan aku akan sentiasa bagi semangat untuk kau capai target semaksima mungkin..
Aku tau kau boleh..



p/s : Bila nak makan pizza??

1 comments:

Anonymous said...

Hmm... nak kena schedule balik pizza timee!!!

tunggu sampai 'mem besar' dah tak meragam.

heh.