Tuesday, July 20, 2010

..::SUKA-SUKA JE::..

Minggu lepas, dalam lif dalam perjalanan nak balik.

Selain saya, ada 2 orang lagi staff bahagian lain dan seorang Encik Caterer yang selalu juga berurusan dengan pejabat.

Tiba-tiba Encik Caterer tanya saya "Akak mengandung ke?" (Akak lah kan walaupun saya jauh lebih muda)

Hoh? Encik, saya pakai maternity blouse tentu lah saya mengandung. Itu jawapan hakikat.

Tetapi; "tak lah.. saja suka-suka pakai macam ni" ya, itu jawapan saya. Sambil saya lihat dua orang lagi tu senyum-senyum simpul.

Ok babai.

2 comments:

imanamani said...

hahahahahah...:)

nizamsani said...

nak kepastian aje tu, mana tau kalau-kalau memang dari kecil buncit.hehe.