Friday, December 11, 2009

..::OWH!!!::..

Saya. Hubungi kawan-kawan lama. Untuk menyampaikan perutusan.

Respon yang diterima daripada beberapa orang kawan membuatkan saya rasa 'owh'.

Respon 1
Mimi cuti bersalin. Anak nombor 5.

Respon 2
Aku ada ja kat rumah. Dalam pantang. Baru 4 hari. Bersalin anak no. 4

Respon 3
Laila baru selamat melahirkan anak lelaki seberat 3.2kg

Respon 4
Hang pos alamat kampung lah. Aku tengah pantang ni. Baru bersalin Jumaat lepas.

Respon 5
Aku 17hb tu baru masuk kerja. Cuti bersalin.

Soalannya, apa tafsiran sebenar 'owh' itu?

5 comments:

fazila79 said...

owh...itu mungkin untuk..agak ramai juga la sahabat sahabat cik madulebah..tidak dapat menghadir kan diri di majlis anda nanti... dan mungkin juga ..owh itu ...untuk..ramai sahabat anda mendapat cahaya mata tahun ini....

tasekM said...

tak pe nida... aku masih satu. lagi 3 tahun hang dah anak 2... aku masih satu juga...

alahai...

kalau aku tak dapat ke perak, aku ke n9 bulih ye....

:)

SHIMI said...

rezeki tu...
tak nanti kamu juga begitu

asuHara su said...

wah!

tentangseseorang said...

owh...lambatnye aku kawen. ahahahaha :p cabuttttttt