Saturday, December 19, 2009

..::MINGGU-MINGGU TERAKHIR BERGELAR CIK : UNDANGAN II::..

Menjelang hari ke 19 dalam bulan Disember. (Untuk entry baru sila scroll ke bawah. Entry ini akan kekal sehingga hari kejadian)

Dengan ini saya ingin menjemput pembaca blog saya yang budiman untuk sama-sama meraikan majlis ini.

::sila klik gambar untuk paparan lebih jelas::


Kehadiran tuan/puan akan menambahkan seri majlis ini. InsyaAllah.

Doakan saya ya!!

16 comments:

Mya said...

tak sabarnya saya! *motip saya yang tak sabar? haha

Blue Roses said...

huhuhuh..... insyaallah.... :)

nizamsani said...

Tahniah.InsyaAllah tak dapat datang.hehe.

asuHara su said...

akhirnya...
saya dtg tpt jep jek, Insya Allah.
tapi bunga telur dari perak nak jugak! hehehhe

Kehelan said...

Tahniah kak!

Kartini said...

wah sama tarikh ngan birthdate kita lah

Rin said...

apsal x wat sticky entri ja? lg dekat hari kawen lg byk oo nk terapi minda..hik hik!

tasekM said...

kad dh selamat sampai. ramai betul yg nk kawen bulan 12 nih... :)

kroll said...

Kad dah selamat tiba ... Tp, x dpt hadir ... de hal tarikh tu ... maaf ye Dik ... Apa pun selamat pengantin baru ... happy alwayz, be smile, be cute, be a good gal n important thing " BEWARE " ... May Allah bless U ...

A t i Q a h said...

Salam.
Kakak MaduLebah, sangat seronok untuk akak. Tapi mintak maaf tak dapat datang. Walaubagaimanapun, insyaAllah doa saya akan mengiringi. :)

CIKGU ZAM said...

sala,
tahniah, selamat penganti baru

Sheffa said...

tahniah, semoga kekal sepanjang hayat tak sangka awk nie arg bg serai gak

kemat said...

Tahniah. Maaf year, saya perlu hadir ke bengkel di Terengganu pada tarikh tersebut. Doa kami moga kamu bahgia selamanya.

bobhandburry said...

selamat pengantin baru

zu-
www.zuwairiaiman.com

balduPuteh said...

tahniah!!!

kingbinjai said...

tahniah, selamat pengantin baru semoga panjang umur murah rejeki dan berbahagia