Thursday, September 27, 2007

..::MEDLEY::..

:: Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran untuk diri sendiri.. I'm proud of myself. It's better than nothing.. Kan?

:: "Cuda, bila Cuda nak kawin? Umur Cuda berapa, tahun ni?" Asma' anak saudara yang berumur lapan tahun bertanya. Rasa macam nak cepuk saja. Ha ha ha.

:: Semalam aku tertinggal jam tangan ELLE kat rumah kakak. Dan sebagai permulaan hari baru, aku dah pakai jam tangan TITUS.

:: Kawan-kawan baik merangkap geng kutu, geng biskut raya dan geng katalog dah bagi hadiah birthday semalam. Tapi pesan suruh buka hadiah tu di pejabat hari ni. Terima kasih kepada Pjah, Mariah dan Mak Intan. Tak ada yang lebih berharga daripada nilai persahabatan kita yang telah terjalin sejak 10 tahun yang lepas.. ni gambar hadiahnya.



:: Terima kasih kepada teman-teman, kenalan dan ahli keluarga yang smskan ucapan beserta doa daripada kalian.

:: Tak sangka orang yang bagi jam ELLE masa birthday aku tahun 2003 pun hantar sms dengan ucapan "semoga berbahagia selalu" ahahaha

:: Untuk bestfriend, aku tunggu hadiah kau yang special dari Sabah OK. Hak hak hak

8 comments:

cik puan daun said...

Nida.. aku dah silap pk..

ahaha ko tau la aku kan? patut la ko expect aku wish ko semalam.. bonyok..

happy birthday bebeh.. Muahhssss..

Nida Shaari said...

DAUN :
Huk Huk Huk.. Kecit hati I tawwww U kata I gila attention..

Huk huk huk

Anonymous said...

Happy Birthday Cuda

Anonymous said...

Selamat Hari Jadi Nida..semoga tabah menghadapi hari mendatang.

Anonymous said...

selamat hari tua, Nida...

Ingatan tulus ikhlas dari rumah orang tua seri kembangan

Nida Shaari said...

KAY :
Terima kasih.. bila nak jumpa ar? bertahun-tahun x ketemu.. ahaha..

BRO PO :
InsyaAllah..

KAYUSAKTI :
Muahaha.. kejis je ucapan ko..

Weh, jangan lupa bawa tipuware ijau aku.. berisi tau bukan kosong..

Imie said...

har har har!

ezham said...

selamat hari jadiiiii...

walaupon dah lambat, nak wish gak. huk hik huk