Friday, September 21, 2007

Bila apa yang kita idam-idamkan tiba-tiba jatuh ke riba tanpa perlu membayar satu sen pun. Tentu gembira, teruja, seksited semua ada.

Lupakan bagaimana caranya. Yang penting, aku tidak perlu lagi mengintai-intai di balik kotak kaca setiap kali melintasi ruang niaga di sebelah pintu masuk Maju Junction Mall, atau ruang niaga di sebelah tangga bergerak pusat membeli-belah Alamanda, Putrajaya.

OK mungkin juga ini petanda aku perlu 'move on' dan tinggalkan apa yang aku dapat pada September 2003 dulu sebagai kenangan indah. Ha ha ha.. dan aku akan anggap ini juga hadiah ulantahun kelahiran aku minggu depan. (tapi hadiah handbag daripada kawan-kawan masih terbuka ya)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Inilah dia apa yang aku ceritakan.. Walaupun bukan model yang aku inginkan.. sekurang-kurangnya jenama masih sama.. dan akhirnya aku memiliki seutas jam tangan Titus bagi menggantikan jam tangan Elle yang aku pakai sekarang..


* kalau nanti saya terjumpa awak dan tengok saya dah tak pakai jam Elle tu, harap-harap awak faham lah ye..

9 comments:

Acaii Jawe said...

hahaha, kemain ske lagi dapat adiah tu ek..slalu gak tengok titus kat alamanda tu, ellagi ngah sale sekarang..tapi dah salepun masih RM500 ke atas jam yg org minat tu,hehee...:) gunakanlah ia sebaiknya..

Nida Shaari said...

FAISAL :
Ahaha.. tu pasal terjua sangat.. sebab tahu harganya mahal, dan eksklusif hanya ada di City Chain je..

InsyaAllah.. jam tangan tak pernah disalah guna..

Anonymous said...

Jam tu ditempah khas rupanya...tgk dibelakang jam tu...ada sesuatu yang boleh kau kenang kerna kerjamu itu...

Anonymous said...

apa yang hang boleh salah guna jam selain tgk pukul berapa..
hahaha
:P

Kemat said...

jam tangan Elle tu dah dibunag, tukar ganti atau masih disimpan...

cik puan daun said...

nida.. kena bagi kat aku.. mana sesoooaiii dengan tangan ko.. besar sangat tuuuuu

Nida Shaari said...

GEE :
Ha ha ha.. halus sangat tak perasan aku.. hmm macam tu la agaknya zaman sekarang, semuanya disogok dengan materi..

RON97 :
Mungkin boleh digadai untuk ditukar ganti dengan rantai tangan ketumbar? ha ha ha

KEMAT :
Ish bukan senang nak dapat hadiah jam mahal-mahal, sayang kalau dibuang.. simpan la buat kenangan.. dan tukar ganti la sekali-sekala..

CIK DAUN :
Ha ha ha.. yach!! sesoooooaaii sangat ngan tangan ko yang montok ittewww..

Amyz! said...

menyala dalam kegelapan tak? muahahahahahaha..

Nida Shaari said...

AMYZ :
a'ah la babe, menyala dalam kegelapan... teruja aku