Wednesday, August 22, 2007

..::TERAPI::.

Ooh.. Daripada duduk terperap di pejabat melayan kecewa dan rasa kecil hati, baik keluar dan hiburkan hati sendiri.. Siapa lagi yang nak jaga hati kita kalau bukan diri sendiri..

Demi menggembirakan hati, aku belikan diriku sebuah beg comel dari Lovely Lace. Pejam mata saja.. Esok dah nak gaji.. ini begnya..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

(oohh pesanan buat kawan-kawanku yang dah berhajat nak belikan beg comel itu sempena birthday aku bulan depan, sila cari beg lain sebagai alternatif yach)

Dan untuk perutku yang dikecewakan, aku ubatkan dia dengan Pizza..

Alhamdulillah..
kerana dikurniakan tahap kesabaran yang tinggi..

6 comments:

Amyz! said...

Ya. Asalkan kau bahagia. :-)

Nida Shaari said...

AMYZ :
Ha ha ha..
ya pedulikan orang lain suka atau tidak dengan pilihan aku

Anonymous said...

noo-ha,
apa kata kalo kamu gundah gulana, kamu belikan aku samting?

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Nida Shaari said...

KOSONG :
Ha ha ha.. menarik sungguh idea kamu itu wahai cik kosong..

Aku akan pertimbangkannya

Anonymous said...

mishhh U lah babeh!