Thursday, August 23, 2007

..::HIDUP ITU INDAH::..

"Tidur lena malam tadi?" tanya Gadis B pada aku pagi ni.

"Ha ha ha.. Leeeenaaaaaa sangat." jawab aku. Ya, sejujurnya tidur aku memang lena setiap hari. Tiada masalah.

Terima kasih kepada teman-teman yang menceriakan hari-hariku.. Hari-hari kita bersama. Walaupun tak sampai ke 'kemuncak' asalkan aku rasa gembira itu sudah memadai setakat ini.. ha ha ha..

Dan terima kasih kepada Amyz sebab hadiahkan aku jam Ikea.. Nanti dah lepas gantung aku ambil gambar dan letak kat blog yach. Ahaks.

Thanks semua.. Hidup itu akan indah jika kita hayati dan nikmatinya dengan matang.

5 comments:

Anonymous said...

Ada kawan-kawan yang sayangkan kita pun dah membahagiakan.

Baiknya hati Amyz tuu.. Kirim salam pada dia yach!

Hahaha.

Nida Shaari said...

GADIS B:
Yach.. Aku bersyukur untuk itu..

Amyz tu memang baik hati.. manja dan pandai menggoda pulak tu.. ahaks..
nanti aku sampaikan salam kau pada dia..

Amyz! said...

Owh.. terharunya aku dengan puji-pujian itu.. huhuhu. sgt terharu..
apalah sangat pemberian itu berbanding dengan harga sebuah persahabatan? ;-)

cik puan daun said...

Apa main kipas-kipas dalam komen box ni.. dah berangin macam nak ribut taufan dah.. ahahaha. :P

ezham said...

Cakkkk!