Thursday, June 02, 2011

..::BIAR BETIK::..

Buntang mata dapat duduk makan sebelah mama dengan ayah. Kalau tidak memanggil-manggil dari dalam baby cot minta di riba.



Menikmati betik sebelum tiba-tiba buat muka macam tercekik. Ha ha ha. Kelam kabut mama cuci tangan sebab ada sambal.

Dah lama Muhammad mula makan makanan pejal. Ada video kali pertama Muhammad makan bubur. Memang nampak sangat lapar. Hiks. Saya cuba upload tapi macam pelik je keluarnya. Nantilah saya cuba lagi.

Sampai jumpa lagi. Hujung minggu ni saya akan ke Pantai Timur. Kalau ingat akan kewujudan blog, saya akan tulis nanti ceritanya.

*sebulan satu entry kan?

6 comments:

Mommy Fara said...

jgnlah sebulan sekali entri. entri yg sgt santai dan menenangkan bila dibaca begini sgt rugi jika dipersia-siakan begitu saja....saya ikut walau rongak kiraan nukilan kamu =)

kingbinjai said...

Biasalah budak2

NormaLiza Mah said...

betik...
apa2pun.. cute anak itu..
hihi..
drop by baca entry n klik2..
moga maju dgn nffng...
singgah2 n klik2..

tentangseseorang said...

kak, bab aku kata dulu...sebulan satu entri panjang gile yang kena ambil masa 30 hari baru habis baca :p

nizamsani said...

sedapnya betik.

kingbinjai said...

Sebulan satu entry? Samalah...