Wednesday, September 29, 2010

..::BENGKAK::..

Kalau ikutkan thicker yang suami buat, lagi 4 minggu 3 hari menjelang EDD.

Dan, semua orang yang jumpa saya semua tegur saya sudah bengkak. Hidung pun macam jambu merah, kulit muka berminyak tak kira masa.

Kata mereka tandanya sudah semakin hampir.

Tunggu sajalah dan doakan semuanya lancar dan selamat. InsyaAllah.

6 comments:

imanamani said...

InsyaAllah..dari kejauhan..di doakan semua nya selamat...amin...

Kehelan said...

akak, saya doakan kedua2nya selamat! :)

nizamsani said...

berdebar rasanya.

madulebah said...

ILA :
Terima kasih.. btw Happy birthday!! ;)

KEHELAN :
InsyaAllah. Thanks babe

NIZAM :
Tapi tengok laki aku relax ja.. ha ha ha

MushroomCute@Mariea said...

Nida...aku doakan semuanya selamat dan sihat sejahtera...

Mcm tak caya ko nak jadi ibu dah kan...

imanamani said...

nida .tq for the wish..