Friday, March 23, 2007

..::HARI INDAH AKU::..

Lega
Bila penghujung hari bekerja tak sehitam permulaan minggu
Dari awal pagi kawan sepejabat hairan kenapa aku nampak gembira saja

Ha Ha Ha

Tak tahu lah
Tapi hari ni aku cukup bersemangat walaupun matahari malu-malu di balik awan
Tengah hari pergi SOGO - terapi diri
Sambar satu high heels yang seksi
Minggu depan boleh la bergaya dengan heels baru

Oohh..
Hari ini hari yang sungguh indah bagi aku
Lalalala

4 comments:

Sahal Fikri said...

eh SOGO tu sebelah opis je.. mmg ramai tul manusia esp bernama pompuan..hehe. apa? terapi diri? hmm..

SOGO tu manjang sale je.. kitorg tau dah korang dtg la hari apapun sale je. so slamat bershopping..

[tetiba jadi promoter SOGO]

madulebah said...

SUHAIL : hahah memang sesuai la.. akak rasa lah, agak2 tension kerja kat HSK tu, pindah la SOGO jadi promoter mesti lagi ramai perempuan datang shopping dan terapi diri kat situ :p

cik daun said...

keji sungguh.. ahahaha.. terapi bagi dompet jugak.. ahahaha.. :P

madulebah said...

DAUN : Babe, AMARAN KERAS!! Terapi ini hanya sesuai untuk mereka yang dah dapat gaji dan cek claim sahaja..

Ha Ha Ha