Monday, March 12, 2007

..::SANGGUP::..

Mood PMS membuatkan aku sanggup melakukan apa saja untuk terapi jiwa..

* Pergi Giant beli roti, aiskrim, susu segar dan pencuci muka (eh, ini bukan makanan)..
Balik makan kat bilik, boss cakap aku 'jaga tubuh'.. Ha ha ha

* Redah hujan lebat pergi naik monorail ke Stesen Raja Chulan..
Oh, dalam redah hujan tu aku sempat berbuat bakti, menumpang-payungkan seorang anak muda yang juga nak ke stesen monorail.. Tapi aku tak jadi mengorat sebab dia panggil aku kakak..

* Jalan kaki dari Stesen Raja Chulan ke Kompleks Kraf..
Ada orang dari Restoran Seri Melayu pun naik shuttle bus ke Kraftangan..

* Aku cuma mahukan terapi jiwa.. jadi semua duit aku tinggalkan di pejabat.. dan aku berjaya membuatkan jiwa meronta-ronta untuk beli batik yang berkenan di hati..



..::terasa seperti kehilangan sesuatu::..

6 comments:

Anonymous said...

bagus!
dan esok boleh pi sambil bawak kad atm

cik puan daun said...

jangan buat gitu... nanti hujung bulan mkn 'angin' jer karang.. ahaha

tindakan ko tinggalkan duit kat office tu bagus.. ko tu dah la lemah dengan batik..

Unknown said...

hahaha...bakti ada makna ek? nak mengurat...mesti hensem nih!

Anonymous said...

RON97: Ajid, mesin ATM kat Kraftangan dah kena angkut lah.. aku rasa diaorang tak bayar sewa.. kau cuma ada 2 pilihan: tunai ataupun duit plastik..

DAUN: Sebab tau aku ni insan yang lemah..

KAK RADEN : Tolong ikhlas, cuma terdetik gak di hati, xder ke nak tukar-tukar no telefon.. hahaha..

Amyz! said...

bakti yg tak ikhlas tu, sbb tak dpt ngorat. Haha.

Terapi emosi aku - coklat & shopping.

mesti boss ko pun sound aku 'pi exercise' bila tengok aku. haha.

Anonymous said...

AMYZ : Hantu ko Amyz! :p

Oohh.. aku juga suka cokelat dan shopping..

Tak payah tunggu boss, aku akan sound dulu kat ko..