Thursday, April 19, 2012

..::EPISOD BARU::..

Dah lama tinggal blog. Memang rindu nak update, tapi kekangan masa jadi penghalang. Ya, ayat standard. He he

Alhamdulillah, saya dan keluarga selamat tiba di bumi Gajah Putih semalam jam 4.20 petang, waktu tempatan. Walaupun penerbangan cuma 2 jam, tapi ada sedikit jet lag sebab perbezaan waktu. Tak banyak pun cuma 1 jam berbeza. Tapi itu pun beri impak yang besar sebab rupa-rupanya bulan April ni waktu Subuh masuk jam 4.40 pagi ke atas dan matahari terbit jam 6.00 pagi. Terang menderang macam pukul 8.00pagi waktu Malaysia. Memang sedang cuba nak sesuaikan diri sebab kat Malaysia keluar pergi kerja jam 6.30pagi, masih gelap gelita.

Owh tiba-tiba saja kan, kot ada yang tak tahu cerita hujung pangkal, sebenarnya sekarang saya ambil cuti tanpa gaji mulai 1 April yang lepas. Tak lama pun dalam 6 bulan sehingga 30 Oktober 2012 yang akan datang. Saya ambil CTG sebab ikut suami yang diarahkan untuk bertugas di Bangkok. Jadi, hari ni secara rasminya bermulalah episod baru dalam kehidupan seharian saya, sebagai seorang suri rumah sepenuh masa.

Ok, ni saya letak gambar di lapangan terbang semalam sebab gambar lain dalam camera. Gambar ni snap dengan netbook terus. ha ha. Terima kasih kakak-kakak saya dan anak-anak saudara yang datang menghantar. Dan sekaligus menceriakan suasana. Hati mana tak sebak. Masa nak tinggalkan rumah pun mata saya dah berkaca.




..::Piknik di KLIA::..



..::Kakak Maryam rajin tolong suapkan Muhammad (yang lapar) hehe::..


Sebenarnya sekarang Muhammad tengah tidur itu yang saya cepat-cepat curi masa update blog. Dah penat agaknya asyik berjalan saja aktivitinya. Bila tidur, memang macam pengsan.

Okey nanti saya update lagi. Sampai jumpa lagi.. Salam dari Bangkok.

1 comments:

shah said...

kak,maaf xdpt jumpa..inshaallah,pnjg umur jumpa lg nt..cepatla updet ceta terbaru