Tuesday, February 08, 2011

..::SATU BULAN SATU ENTRY::..

Ok, sila bosan dengan ayat klise "ada banyak benda nak cerita tapi mood nak menulis dalam blog tak mari".

Sebenarnya kadang-kadang kita rasa tak ada orang pun masuk blog kita. Tambahan pula dah lama tak menulis. Rupa-rupanya masih ada yang setia. He he he.. Terima kasih kepada pembaca yang hantar komen tanya bila nak tulis entry baru.

Ini entry baru saya. Dan sekarang saya berazam untuk buat entry sekurang-kurangnya satu dalam tempoh sebulan. Andai dapat buat lebih, itu satu bonus. Walaupun orang lain gigih sehari tu sampai 3 - 4 entry. Ini sudah memadai bagi saya.

Jadi, sampai jumpa lagi di entry lain. Salam rindu-rinduan daripada saya untuk pembaca semua. Muuaaahhss!! ;)

5 comments:

Kehelan said...

sy baca kak!

Mya said...

satu bulan satu entry?
up sikit la.. satu minggu satu entry..

nizamsani said...

saya baca juga.

ayobkelubi said...

satu bulan satu entri?. lu biar betul baiiii...

tentangseseorang said...

kalau satu bulan satu entri, tapi entri ko mcm nih je kak. umpama macam takde entri jer. ce panjang sikit. kaver sikit nak baca selama sebulan. ahahaa