Tuesday, February 13, 2007

..::PANGGILAN ILAHI::..

Awal pagi ni seluruh warga KEKKWA khususnya, bekas warga KBS, KKBS, KKKP, warga KPL amnya, juga mereka yang mengenali beliau terkejut dengan perkhabaran duka.. Namun berita dan gambar kejadian dalam akhbar menjadi bukti..

Dari suasana yang kita lihat di perkarangan hospital, orang ramai tidak putus-putus menziarahi jenazah, kita dapat tahu bagaimana arwah semasa hayatnya..

Kehilangan yang amat besar bagi kami..
Semoga perkara-perkara sebegini dapat dijadikan iktibar kepada kita yang masih bernafas di dunia ini..
Sesungguhnya dunia ini hanya pinjaman..
Akhirat itulah yang kekal..

Al-Fatihah untuk Allahyarham Othman Ahmad..
Pengarah
Jabatan Kebudayaan & Kesenian Negeri Selangor..
Semoga roh Allahyarham sentiasa dalam rahmatNya
dan di tempatkan dalam golongan mereka yang soleh..



* Aku pernah jadi PA arwah dari 16 April 2001 - 1 September 2002..

4 comments:

Anonymous said...

Aku terima banyak kes hari ni, tak sedar rupenye aku terima kes ni.

Mula2 aku igt kes ni libatkan sedara mara Menteri sebab polis kata menteri pun ada kat balai.

Rupe2nye pengarah jabatan. Patutla pun.

Takpe, aku akan cuba setelkan sume within 1-2 weeks.

Anonymous said...

al-fatihah.

akirasuri said...

al-fatihah..meninggal sakit apa ek?

june said...

al fatihah juga...sakit ape yer