Wednesday, October 24, 2012

..::1 MINGGU::..

Sedar tak sedar tinggal 1 minggu lagi cuti tanpa gaji saya nak tamat. Bermakna ada seminggu lagi untuk saya berlapang-lapang di negara orang. Tak ada rezeki nak merasa cuaca sejuk kat sini. Balik 31 Oktober. Ambil cuti 2 hari dan mula kerja insyaAllah 5 November. Banyak benda nak kena uruskan dulu. Road tax kereta dua-dua pun mati. Muhammad nak kena latih pergi sekolah semula. Nak kena sediakan bekal juga. Dan paling utama saya kena adjust masa betul-betul. Semoga dipermudahkan semua urusan.

Semalam jemput tuan rumah sekeluarga datang makan tengahari. Saya masak nasi ayam, goreng wages, teh-o lemon dan buah betik potong. Kemudian buat kek cokelat kukus sebagai buah tangan untuk tuan rumah. Tapi satu gambar pun tak ambil. Terlupa pun ya, penat pun ya. Diaorang dah balik baru teringat dan cakap kat suami tak ada ambil gambar pun. Bab gambar-gambar ni memang saya je, suami bab kemas rumah dan bancuh air, itu dia yang uruskan.

Hujung minggu baru ni pergi Pattaya, balik hari. Penat juga. Entry nanti saya tulis. He he he. Banyak juga entry tertangguh. Memang silap-silap saya dah balik Malaysia pun, entry Bangkok tak habis-habis juga. Tak apa lah saya buat pelan-pelan ya.

Ok. Selamat hari Raya Aidiladha untuk semua yang menyambutnya.

3 comments:

Unknown said...

TiketQQ Agen

BandarQ
Domino99 Bandar Poker dan Bandar66 Online

Terbaik Di Asia
* Minimal DEPOSIT Rp 15.000,-
* Tersedia 8 game dalam 1 USER ID
* Bonus TO 0,5% Setiap 5 hari
* Bonus Refferal 20%
< Contact Us >
Website : TIKETQQ
Daftar : DAFTAR
Pin BB : tiket99
LINE : Tiketqq
WA : +855966348165
Twitter : TIKETQQ
Facebook: Tiket 99

aditya.aulia139@gmail.com said...

Assalamualaikum Wr. Wb.

WhatsApp Only::::{+33753893351}
Email:::::::::{aditya.aulia139@gmail.com}
{iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

Nama saya Aditya Aulia saya mengalami trauma keuangan karena saya ditipu dan ditipu oleh banyak perusahaan pinjaman online dan saya pikir tidak ada yang baik bisa keluar dari transaksi online tapi semua keraguan saya segera dibawa untuk beristirahat saat teman saya mengenalkan saya. untuk Ibu pada awalnya saya pikir itu masih akan menjadi permainan bore yang sama saya harus memaksa diri untuk mengikuti semua proses karena mereka sampai pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua persyaratan karena permintaan oleh proses saya bisa mendapatkan pinjaman sebesar 350jt di rekening Bank Central Asia (BCA) saya saat saya waspada di telepon saya, saya tidak pernah mempercayainya, agaknya saya bergegas ke Bank untuk memastikan bahwa memang benar ibu kontak sekarang mengalami terobosan pemanasan jantung dalam kehidupan finansial Anda melalui apakah itu BBM INVITE-nya: {D8980E0B} atau apakah kamu ingin mengkonfirmasi dari saya? Anda bisa menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan juga Anda bisa menghubungi perusahaan CREDIT UNION DAYA LESTARI via: {mail:iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

bola88 said...

Taruhan samping (Side Bet) dapat terjadi jika ada persetujuan dari pemain yang diajak bertaruh. Sebagai contoh mejaqq and hondaqq