Tuesday, July 10, 2012

..::PACKING::..

Oh, lagi 3 hari nak balik. Berdebar-debar je perasaan ni. Ha ha ha. Masa nak datang sini pun berdebar-debar, nak balik pun sama. Ini baru 3 bulan berpergian. Orang yang bertahun-tahun tu bagaimana ya. Terfikirkan banyak perkara. Entah macam mana keadaan rumah yang lama ditinggalkan. Lama tak drive, kena tanam balik keyakinan diri. Hmm..

Beg nak balik dah kemas. Sebulan dah kot. Sebabnya tiket asal 7 Julai haritu. Tiba-tiba suami ada kerja yang kena selesaikan dulu, jadi terpaksa tukar tiket. Balik Jumaat malam. Sampai KLIA tengah malamlah sebab 1 jam perbezaan waktu. Terus ke Seremban sebab kereta ada kat sana.

Mula-mula beg kami macam ni saja.


Kemudian jadi macam ni sebab ada orang kirim beg Deuter.


Disebabkan tiap-tiap minggu keluar pergi shooping, maka beg beranak jadi yang ini.


Bila dah buka tawaran untuk thai silk, beg kami jadi macam ni. Saya kata kat suami, teringat zaman dulu-dulu orang Kemboja datang rumah junjung bunjut besar jual kain. Ha ha ha


2 buah beg besar memang dah padat. Tinggal 1 beg kecil yang boleh bawa naik atas kabin belum siap packing. Itu untuk isi kain baju yang nak pakai sehari dua sebelum balik Shah Alam. Cukup lah tu.

Oh, sesiapa yang ada kirim barang, bolehlah buat pembayaran sekarang dan tinggalkan nombor telefon serta alamat di email. Masa sangat terbatas jadi saya tak pasti sempat ke tidak untuk jumpa-jumpa dan pass barang. Mungkin sempat kalau kawasan anda terletak sekitar Seremban, Shah Alam dan Parit Buntar. Kalau tak sempat, saya akan pos barang anda. Kepada yang sudah buat pembayaran, terima kasih banyak-banyak.

OK, sampai jumpa lagi.




7 comments:

Kay said...

Beg deuter!!!

Kay said...

Selamat kembali ke Malaysia kak!

Nida Shaari said...

KEHELAN :

Eh lama awak tak komen :p..

nak kirim beg deuter ke??

Mya said...

kain2 cotton hangpa yang dengan kami ini bagaimanalah mau diberi?
nak amik kat BNM, taiping ataupun nak kami pos kan ja?

Nida Shaari said...

MYA :
owh yang tu nanti kami contact hangpa no.. best best.. terima kasih banyak2 no.. cayang hangpa ihiks.. :p

MOONIE... said...

thai silk kaler biru tu sgt cantik....huhuhu..

Nida Shaari said...

ATAM :
Itu dah ada orang punya..

ada sepasang available tp yg kain bercorak.. lawa gak..