Thursday, September 29, 2011

..::SEMANGAT BARU::..

Sebelum mula cerita, tengok perbandingan wajah saya dengan Muhammad. Anak teruna saya tu dah nak setahun bulan depan. Isk cepatnya masa berlalu.



Ok sebenarnya tiba-tiba, semangat saya untuk menulis blog telah kembali. He he he. Mungkin sempena ulangtahun kelahiran saya yang baru berlalu 2 hari lepas. Atau mungkin sebab banyak sangat perkara berlaku dan terlalu cepat berlalu, tak sempat nak didokumentasikan. Jadi blog adalah tempat yang paling sesuai.

Sebagai langkah permulaan, tukar skin blog supaya tak bosan kepada saya. Dan harap pembaca pun ada semangat semula. Ha ha ha. Nanti perlahan-lahan saya kemaskini pautan semua tu.

Dan langkah kedua saya rasa nak bagi hadiah kepada siapa yang berjaya jadi follower ke 100. Ha ha ha.. orang lain pengikut dah beratus-ratus malah ada yang cecah ribu-ribu pun.. Tak kisah la sebab saya bukan nak bersaing dengan sesiapa pun dan bukan juga untuk populariti. Ia sekadar motivasi untuk saya tanda penghargaan kepada pembaca.

Langkah ketiga tentulah kena rajin kemaskini. Tak kisah la cerita terkini atau tertangguh. Uhuk. Itu cabaran untuk diri sendiri. Bila rajin kemaskini, maka ramai la yang berkunjung. Kalau berbulan-bulan tak update orang pun malas nak jenguk, kan.

Ok entry ini tamat begitu saja. Ihiks.

Akhir kata selamat hari ulangtahun untuk diri sendiri. Syukur kepada Allah kerana masih lagi diberi nikmat pinjaman nyawa kepada saya untuk terus berbakti dan mempersiapkan diri, InsyaAllah.

5 comments:

Kay said...

selamat hari lahir kak nida yang ke dot dot dot

faraherda.razalan said...

Selamat harijadi.

Superhero awak mmg sebijik ikut muka awak. Sama-sama comel!

Mya said...

sama sejibik!

balduPuteh said...

happy belated birthday...saling tak tumpah ibu dan anak...

cik puan daun said...

Kalau aku yang jadi yang ke-100. Masih boleh dapat hadiah kan?? LOL