Sunday, December 19, 2010

..::BARU SETAHUN::..

Dah lama saya tak berblog. Jenguk blog sendiri pun tidak. Melawat blog lain juga tidak. Mungkin saya kena ambil sedikit masa untuk menyesuaikan diri dengan dunia baru saya.

Oh, hari ni genap setahun usia pernikahan saya. Kata orang 5 tahun pertama adalah tempoh untuk mengenali satu sama lain. Inikan pula baru setahun. Alhamdulillah semakin hari semakin hangat cinta dan kasih sayang kami sekeluarga. Tambahan pula kami telah dikurniakan rezeki seorang putera penyeri rumahtangga. Semoga perjalanan akan datang dapat ditempuh dengan lancar.



Muhammad permata hati mama dan ayah. Senyum dan tangis kerana Muhammad.

Saya masih tercari-cari peluang untuk menulis pengalaman melahirkan Muhammad di blog. Bukan untuk siapa tetapi untuk kenangan saya dan keluarga. Kalau tidak dalam masa terdekat, mungkin suatu hari nanti akan saya tulis juga.

Untuk teman-teman; Mya dan Salina yang sama-sama melangsungkan pernikahan setahun yang lalu Selamat Ulangtahun Pernikahan untuk kalian.. Tahniah untuk Salina dengan kelahiran Anis Suraya dan untuk Mya insyaAllah akan ada rezeki itu. Sama-sama kita berdoa.

Apa jua warna yang tercorak dalam tahun 2010 ianya tetap menjadi penyeri suka duka kehidupan yang dilalui.

4 comments:

ayobkelubi said...

seriusly

mulut mama dia. keh keh keh..

Mya said...

terima kasih sahabat..
insyaAllah.. :)

Dairi Hati said...

tahniah.. namanya one plus one. ulangtahun dan baby baru.

Salina said...

tengkiu-tengkiu..selamat ulangtahun 1st jugaakk!!