Thursday, May 06, 2010

..::HABIS CARA::..

Kehidupan seperti biasa. Sibuk. Alasan tidak kemaskini blog dalam tempoh yang lama.

Minggu lepas saya asyik pergi kursus. Maklum sajalah bila bulan April menjelang pelbagai aktiviti diatur untuk meraikan setiausaha. Tahun ini saya ambil peluang untuk hadir kursus. Dirasakan lebih bermanfaat jika dibandingkan dengan menghadiri luncheon. Tapi siapa yang hadir luncheon tu jangan pula kecil hati. Terpulang kepada diri dan majikan masing-masing.

Memandangkan saya sangat susah untuk dapat peluang berkursus jadi bila ada ambillah kesempatan. Dan kakitangan Kerajaan mesti memenuhi kuota 7 hari berkursus dalam setahun. Kalau lihat 7 hari tu macam sikit dan mudah saja nak cukupkan dalam masa setahun. Tapi sila percaya bahawa sudah 2 tahun kuota kursus saya tak cukup. Percuma saja hilang markah di situ.

Ini pula tentang blog. Saya sudah habis ikhtiar untuk tukar font di sidebar seperti font yang saya mahu. Cuma satu bahagian yang berhasil. Yang lain kekal seperti asal. Atau sebenarnya mungkin saya kena guna template yang ada 2 column saja? Ini sajalah mahu guna multiple column untuk sidebar. Sudahnya jadi caca-marba. (eh macam ada ritma di situ).

Dalam hal yang lain, hmmm sekejap saja sudah bulan Mei.

1 comments:

Cikgu Zam said...

salam,
selamat berjaya. We can make a diffferent Hhehhe