Tuesday, November 10, 2009

..::MINGGU-MINGGU TERAKHIR BERGELAR CIK : SEKALI SEKALA APA SALAHNYA::..

Hujung minggu lepas saya keluar dengan girlfriends. Berjumpa-jumpaan yang tak mempunyai tujuan khusus. Pagi hari kejadian baru sepakat mahu jumpa di mana. Itu pun jumpa dulu kemudian baru tentukan arah.

Perut sudah kelaparan tahap dewa. Masing-masing belum sarapan walaupun jam sudah menunjukkan hampir waktu makan tengahari. Tak boleh nak fikir apa yang nak dimakan, akhirnya kami sepakat mahu makan di Chili's. Ya, keputusan yang teruk jika mengambil kira faktor kewangan semasa dan perancangan masa depan. Tapi semua pun setuju apa salahnya sekali sekala dan kononnya mahu meraikan sesuatu. Lagipun nanti entah bila baru boleh keluar 'bujang' begitu.

Lalu, kami habiskan masa hampir 3 jam berada di Chili's.

Mula-mula ambil Triple Play sebagai pembuka selera



Kemudian pilih Fajitas Trio untuk hidangan utama



Untuk pengetahuan, Fajitas Trio ini adalah menu baru. Roti yang dibekalkan di dalam set ialah 3 keping. Tapi pelanggan boleh minta lebih tanpa dikenakan sebarang caj tambahan. Saya recommend hidangan ini. Sungguh.

Akhir sekali ambil Moltan Chocolate Cake sebagai pencuci mulut. Memang heaven



Apa yang istimewa di Chili's, air adalah bottomless termasuk jus buah-buahan segar. Saya kata begitu kerana kebanyakan restoran hanya memberi keistimewaan kepada ice lemon tea.

Mango, Apple dan Green Guava



Memandangkan saya bukanlah jenis yang makan bersulam air, selalunya jika saya makan dengan pasangan memang order air satu gelas saja. Selain daripada boleh jimat, ia juga mengeratkan kasih sayang. *wink*wink*

Sila ambil maklum bahawa makanan yang dihidangkan di sini datang dalam saiz besar. Saiz besar, harga pun boleh tahan besar. Jadi buatlah pilihan yang bijak agar anda tidak membazirkan wang ringgit begitu saja.

Di samping menyediakan hidangan yang berbaloi, khidmat pelanggan yang diberikan juga sangat baik. Dan, saya sangat berterima kasih kerana mereka menyimpan telefon bimbit saya yang tercicir.


Untuk maklumat lanjut boleh layari www.chilis.com

5 comments:

Cik Jah said...

sedap sungguhhhhhh la haih nmpaknya chocolate cake itu wahai cik madu...

ayobkelubi said...

0o0o0 kongsi air ek?.

dah kawin tak leh kongsi air.

org2 tua kata, suami minum sisa isteri, nanti suami asyik ikut ckp isteri aje. :P

Nida Shaari said...

CIK JAH :
Memang sangat sedap.. sungguuuuhhh..

AYOB :
Mana ada minum sisa.. kami minum sama-sama lah

Mya said...

masih terasa2 kelazatan molten chocolate itu

Nida Shaari said...

MYA :
Tapi kami rasa kami pun pandai buat macam tu.. Hiks