Sunday, January 11, 2009

..::DUA LEBIH BAIK::..

Saya. Kehabisan stok barang dapur. Baik bahan basah mahupun bahan kering. Yang ada cuma biskut serat yang tak ada rasa apa-apa. Tak kan saya mahu makan itu saja. Memang kadang-kadang saya tak kisah. Sebab yang perlu dijaga cuma perut saya seorang. Tapi, mana boleh tahan.

Jadi, saya ambil keputusan untuk bersarapan di luar. Mujur juga ada yang mahu menemankan. Jika seorang, memang makan biskut juga lah.

Saya bersarapan roti canai. Seperti biasa jika makan roti canai, sekeping adalah tidak cukup untuk saya seorang. Maka, 2 adalah lebih baik.



Dan. Roti canai juga kuah dal ini adalah sedap. Rasanya kalau makan 4 keping pun tak jadi masalah pada saya. Ha ha ha. Ok, saya memang kuat makan. Cuma, milo yang saya minum sangat manis. Seperti dicampur gula. Kesalahan di situ.

Oh, kebetulan teman sarapan saya baru 2 hari lepas pulang dari Vietnam. Kerana saya adalah orang terawal jumpa dia, maka saya berpeluang memilih sendiri cenderahati. Dan. Tentu saja saya akan pilih fridge magnet yang cantik ini.



Atam sila jangan cemburu dengan koleksi saya ya. Ha ha ha..

Ok. Saya kembali lapar. Saya mahu makan dulu. Nanti sambung lagi.

1 comments:

tasekM said...

ya. kamu mmg kuat makan walaupun kecik. aku yg besor ni pulak tak kuat makan. barangkali aku dh tua. ha ha.


.